Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


vip wins Mighty Heart

Publicerat 2015-07-13 20:41:57 | i kategori Allmänt

Mighty är nu 6 år gammal. Han var som jag tidigare skrev om sjuk i höstas och när Sandra skulle sätta igång och rida honom igen var han inte ok. Vi åkte ner till Jonas Tornell och gjorde en hälsoundersökning på honom. Han hade då vätska kvar i lungorna. Sviter från i höstas. Med andra ord så blev igångsättningen sedan av mig själv istället. Jag skrittade på honom 10 dagar efter förlossningen och han var snäll som ett lamm! 
 
Just nu känns han finare än någonsin. Det känns som han har mognat under vilan. Han har gjort 8 starter och nollat 7 av dem. Stadig och fin i vartenda runda och inte tittig alls. Mighty är verkligen mitt hjärtegull och kommer alltid att vara <3
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: