Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tjena tjaba hallå!

Publicerat 2015-07-13 10:25:14 | i kategori Allmänt

Nu var det ett bra tag sedan någon skrev här på bloggen! Tänkte köra igång med skrivandet, sen blev det inte av tiden har varit något knapp om man säger så.
 
Mycket har givetvis hänt sedan vi skrev här sist. Vår älskade lilla Rut har kommit till världen, jag har så sakterliga kommit in i föräldra/barn världen. Jag har börjat rida mina underbara hästar igen. Ida har tränat väldigt mycket, varit på ett par tävlingar..osv osv...
 
Vet liksom inte riktigt vad vi ska börja skriva om. Men en sak är säker, att rensa bloggen, sortera inlägg efter kategorier, samt att uppdatera information om oss...det är något jag ska försöka fixa här under de kommande veckorna.
 
I skrivandets stund sover min lilla snäcka och då är det bara att passa på. Jobbar under sommaren för att kunna vara hemma och vara mammaledig längre med Rut. Så denna sommaren innebär i stora drag Rut, jobb och häst.
 
Tänkte skriva lite om dagens status på hästarna senare samt om annat som hänt under våren 
 
Ha en trevlig dag så länge
 
Hälsningar Fia
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: