Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Grejer på gång

Publicerat 2015-07-26 20:55:00 | i kategori Allmänt

Mycket har hänt sedan vi uppdaterade här sist trots att det inte var så längesedan.

Jag, Fia var och tränade för Jens Wikström i tisdags. Skrev ett långt inlägg om det. Sen när jag skulle publicera så försvann inlägget- Så typiskt!

Perra som fick följa med till Jens var superfin! Det tar sig. Vi tränade på linjer som sedan sattes ihop till en bana. Jag kände att jag med Jens hjälp verkligen fick till ridningen på honom. Konsekvent framför skänkeln och tydlig med vart vi skulle.

Jag har en plan nu för varje häst! En för Mighty, en för Perra och givetvis en för Totte. Förut när jag kände att jag inte var på gång som jag känner nu så hade jag ingen direkt plan alls med hästarna.

Vi har varit i halmstad och tävlat också. Ida red hem både vinst och placeringar med Manne och Locantus. Jag och Mighty red våra första avd A starter och fick placeringar med oss hem.

I en klass var det 6 placerade. Ida vann och kom 5a, jag kom 6a. Kul att vi ´hade 50% av placeringarna i den klassen hihi!

Har lite annat på gång också dom jag inte kan skriva om än.

/ Fia

Perra på Jens träningen
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: