Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tips på bra läsning

Publicerat 2015-02-21 19:12:37 | i kategori Allmänt

Eftersom jag, Fia är sådär i väntans tider har jag plenty med time över att inte göra så mycket =). Jag har till min stora lycka hittat en ny blogg att följa. Det som jag tycker gör en blogg intressant är att läsningen i den förmedlar kunskap och ger glädje.
 
Till min stora lycka har jag alltså hittat www.ninasrader.se . Bloggen drivs av en ung, målinriktad och mycket duktig dressyr ryttare.
 
Till min andra stora lycka har kristina Warg återupptagit sitt bloggande på www.kristinawarg.se . Stina som hon kallas kombinerar studier med ridning på hög nivå (tom 150).
 
Båda bloggarna innehåller bra inlägg om både negativa och positiva upplevelser på och kring deras hästar.
 
Säger bara ENJOY ;)
 
Ha en bra kväll Kram Fia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: