Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Stalltjej

Publicerat 2015-08-28 14:30:07 | i kategori Allmänt

I skrivandets stund så skulle jag verkligen vilja förmedla hur kul det kan vara att va i stallet. 
 
Vi har en härlig gemenskap i vårt stall. Helt underbart är det att vara uppe i stallet och träffa alla som är där. 
 
Jag skulle dock behöva någon som har lust att vara med mig med hästarna ett par dagar i veckan och som kan tänka sig att följa med mig på tävlingar. 
 
Som mammaledig finns hur mycket tid som helst, bara att den inte kan läggas på hästarna. Jag ser hellre att jag bränner ut i skogen ihop med en kompis i över timman än att stressrida båda hästarna. Skulle också vara lycklig om både dom och deras utrustning blev lite bättre skött! 
 
Vet du någon eller du kanske är sugen? hör av dig till mig!
 
väligen Sofia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: