Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tävling i Svarttorp

Publicerat 2014-05-18 20:46:20 | i kategori Allmänt

Idag har jag (Ida) och Fia varit i Svarttorp och tävlat. Jag red Manne i en 1 meter klass och en 110. Han var för dagen väldigt skötsam (lite lat till och med) på framridningen!! Inga hopp och skutt eller spöken... Skönt!! =)
Alla språng idag har varit bra och Manne har inte rört en bom!! I första klassen fick vi ingen placering, jag tyckte själv att vi gjorde fina svängar och att det gick undan hahaha... men min tid räckte inte till ändå :P
 
I andra klassen hoppade Manne SUPER!! Jag kände verkligen hur allt stämde, det blir så himla roligt då =) 
Denna gång kom vi trea!! Alltid lika kul med pris tycker jag <3
 
 Ovan: Fia & Sparven
 
Fia red väldigt bra idag, hon kommer skriva själv här om sina ritter.
 
Ha en trevlig kväll!!
 
Kram Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: