Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Hoppning & massage på schemat

Publicerat 2014-05-06 14:47:29 | i kategori Allmänt

Idag skall jag (Ida), Fia & Jonna S hoppa Manne, Perra & Mighty.  Vet inte riktigt hur träningen är upplagd än, då det är Fia som håller i övningarna för oss :) 
Men innan vi hoppar skall Jonna L massera Locantus och Fanny! Det skall bli väldigt intressant att få se vad Jonna L har att säga om hästarna, hon har alltid bra tips på hur vi kan stretcha och massera hästarna själva mellan gångerna Jonna kommer :). Jonna L har också varit med att ta fram Locantus igångsättnings schema, vilket jag är väldigt tacksam för! Det är skönt att ha en välutbildad och duktig person att bolla sina tankar och idéer med! 
Tidigare idag var jag på CHARLIES, världens bästa ridsportbutik enligt mig! Jag köpte ett tillskott till Locantus som är bra till hästar i uppbyggnadsfas, dyrt var det!! Men Locantus är värd det bästa!! :) 


Senare skall jag till kiropraktorn, jag känner att jag är sned i länden och det måste givetvis rättas till! Jag vill absolut inte påverka mina hästar fel! Dessutom är det inte kul att ha ont.
Ha en toppendag alla <3

Kram Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: