Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Härlig dag i stallet

Publicerat 2014-05-05 22:36:18 | i kategori Allmänt

Idag har jag ridit ut med hästarna, först ut var slöpottan Manne. Han var som vanligt tittig och väldigt lat han är dock väldigt söt lilla Manne <3, jag red ju ut med Jonna & Fanny och Fanny är en tuff häst och det tycker Manne är jätteskönt, då har han någon att skydda sig bakom när alla monstrena kommer... hahahaha.... 
Locantus min fina prins, var superduktig som vanligt, det känns så himla skönt att han börjar bli på G nu!! Som jag längtar efter att få börja träna med honom ordentligt nu <3 
 
 
Imorgon skall Locantus få massage! Det är han verkligen värd! Det är Jonna L som skall ge honom den, hon är väldigt duktig på att massera.
 
Kram Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: