Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Vad tycker du?

Publicerat 2014-01-08 07:30:00 | i kategori Allmänt

Hjälp oss att bli bättre!
 
Vad skulle ni vilja att vi skrev mer av?
Vad är bra med den här bloggen?
Vad är mindre bra med den här bloggen?
Hur hittade du hit?
Vad tycker du att detta är för sorts blogg?
När hitttade du hit och hur ofta tittar du in?
 
Vore väldigt tacksamma för svar, detta hjälper oss att få bloggen ännu bättre!
 
KRAMAR
 
 
Postat av: Ella

Hej! Gärna tips på olika övningar, både i dressyr o hopp, kanon om det står med avstånd också mellan bommar/hinder.
Bra jobbat med en seriös, rolig och inspirerande hästblogg!

2014-01-08 @ 13:55:31
Postat av: nicole

Jag tycker om denna bloggen väldigt mycket, kikar in här varje dag :) jag har läst den i en månad kanske och jag kommer fortsätta med de. Var inne på instagram och plötsligt hade jag kommit fram till Sofias sida och där fanns en länk :) ni är grymma! Kram

2014-01-08 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: