Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tvättäkta hästnörd =)

Publicerat 2014-01-18 10:49:27 | i kategori Allmänt

Ja sanna mina ord, vem går helt frivilligt upp kl 7 på helgen för att städa och fixa för att sedan bege sig till stallet? En tvättäkta hästnörd skulle jag vilja säga.
 
Hoppas på bättre väglag idag. Då ska Manne och Sparven till ridhuset, medans Perra får ledas hemma och Locantus skrittas. Ingen rast och ingen ro här inte...och idag åker jag själv med mina "kameler" ....blir spännande det. Tur de är så snälla och trevliga att hantera. Man slänger grimskaftet över halsen och så traskar de in i transporten av sig själva =)!! GÖTT MOS!! Allt kommer dock ta lite längre tid. Men både sparven och Manne står lugnt och fint i släpet, så med tjocka mysiga täcken och en rejäl laddning hö så ska det gå bra =)
 
Ha en bra dag vi hörs! 
 
Kramis Fia
 

Naaaw sötis <3
 
 
 
 
Nämen naaaw en sötis till <3 ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: