Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Team Vip wins ska föreläsa =)!

Publicerat 2014-01-16 19:09:21 | i kategori Allmänt

Hörde av en ridskolechef i veckan som vill att vi ska komma till dom och föreläsa. Anledningen till det var att hon tycker att vi är goda förebilder för unga tjejer i sporten. MÄKTA STOLT MAN KÄNNER SIG ELLER?!!
 
Tänkte dokumentera tillfället med filmning och kort, så efter det kanske ni kan få en del av den här (om man vågar höra sig själv...hihi),
 
Ha en superkväll alla (har inget jätteintressant om hästarna att skriva idag, så jag skippar det)
 
Kramar Fia
 
ps. tack snälla, alla ni som stöttat mig i veckan. Det känns underbart att känna stöd från så många med samtal och meddelanden. stor kram till er! ds.
 
Jag har kommit på mig själv att jag har fått ett "rätta till tygel tix". Jag har fått nippran på att jag måste ha tygeln liggandes lika mycket på varje sida...detta är en ful och störig ovana som jag VERKLIGEN måste tänka på att inte göra....aahhhh störigt ;)!!
 
Postat av: Malou

Roligt tix :) men tänk hellre på att vrida om handen, tummen upp dom man säger :@

2014-01-16 @ 22:18:11
Postat av: Sofia :)

Vad roligt! :) Från vilken ridskola var det? ;)

Svar: Vi kommer att skriva det här när allt är klart =)
stallvipwins.blogg.se

2014-01-17 @ 17:18:57
URL: http://Threez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: