Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Stjärnmötet

Publicerat 2014-01-29 14:21:20 | i kategori Allmänt

Sitter och motiverar mig själv en aning! Ska snart bege mig till stallet. Det blåser riktigt kallt hemma...usch!! Har bestämt mig att åka til ridhuset senare och så kommer att bli (om ingen stoppar mig dvs). 
 
Det jag höjer motivationen med just nu är stjärnmötet...sitter och tittar på Daniel Deusser (för andra gången, såg det ju live också för ett tag sedan), kollade Steve Guerdat i förmiddags....enormt imponerad av dessa ryttare..dessa stjärnor, Det jag tycker man kan se generellt på ryttarstjärnor är passion inför sina djur, ödmjukhet och tålamod. Båda ryttarna påpekar hur viktigt det är att fortsätta försöka göra ridningen bättre och att man på en mindre bra ridet bana kan analysera och ta lärdom..kanske till och med bättre än den du red bra! De ser också att de kan bli mycket bättre och Steve Guerdat (os medaljör) säger att han gör alldeles för mycket fel han måste bättra rent generellt.
 
Intressant och kul, tänkte bege mig till stallet senare som Edwina Alexander..det hade varit coolt det!! Hihi!!
 
Kram Fia
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: