Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Som ni vet sticker jag snart på semester

Publicerat 2014-01-28 21:02:00 | i kategori Allmänt





Och som ni också vet är jag den som är mest intresserad av att skriva. Orkar inte skriva när jag är iväg som ni förstår. Men om någon är intresserad av att jag skriver om något speciellt ämne, säg gärna till i så fall kan jag "offra mig" och skriva några tidsinställda inlägg som dyker upp under tiden jag är iväg! 

Ha det toppen! 
Kram 
Fia 
Postat av: nicole

* den ponnyn som vann ditt hjärta När du var tonåring? :) vore kul att läsa lite om tiden innan ni gick på storhäst på heltid :)


Svar: det ska jag nog lyckas knåpa ihop något om =) / Fia
stallvipwins.blogg.se

2014-01-29 @ 12:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: