Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Rida två hästar minst....

Publicerat 2014-01-17 11:38:45 | i kategori Allmänt

Sen ska jag ut och gå med en häst i spåret. Det blåser riktigt isigt kalla vindar idag, så jag kommer klä på mig ordentligt med kläder.
 
Imorgon ska jag motionsrida hästarna på banan. Kommer nog att åka iväg en sväng med Manne till ridhuset. Jag kommer som sagt rida Idas hästar i helgen också.
 
Ha en bra dag! Nu ska jag värma mig med en kopp kaffe
 
KRAM Fia
 
Izno i grevagården
 
Postat av: Annika

Fin häst!

2014-01-17 @ 15:08:02
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: