Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Planlöst i ridhuset...

Publicerat 2014-01-27 21:36:15 | i kategori Allmänt

hade med mig en av mina vänner till ridhuset idag. Även om hon inte var stressad eller hade något emot att vara med kände jag mig lite stressad eftersom jag "stjäler hennes tid". Blev lite random ridning där jag fokuserade på hans form mest. Han var lite spänd i början eftersom han inte varit i detta ridhuset förut. 
 
Nästa gång jag rider inomhus med honom lär jag ha en plan....älskar när jag bara sjunker bort i arbetet tillsammans med hästen.
 
Fick beröm för Sparven idag, sist min kompis var med var innan jul, november någon gång! Alltid kul att få positiv feedback!
 
Imorgon ska jag upp riktigt tidigt, börjar jobbet lite senare så hade tänkt hinna med det mesta av stallet på morgonen!
 
Ha det toppen
 
Kram 
 
Fia
 
tycker jag börjar få honom släppa igenom i vänstersidan...nöjd =)
 
Vissa dagar är jobbigare än andra. Idag har varit en sådan dag...har knappt kunnat tänka på min lille vän....och när vi pratade om det på jobbet fick jag kämpa för att hålla tillbaka tårarna...min finaste lilla hund är den finaste hundängeln nu <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: