Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Lugn morgon med ärenden på stan....

Publicerat 2014-01-25 14:13:04 | i kategori Allmänt

Har handlat foder till Sparven idag. Har märkt att kraftfodret tar för mycket plats i magen. Därför har jag valt att dela upp även kraftgivorna. Han får kraft tre gånger om dagen nu...eller snarare sagt kraften som lunch och lusern till morgon och kväll. Han får ju som tidigare nämnt olja i fodret också...oljan är mycket energi och tar lite plats i magen.
 
Dagens ridning idag blir spåret med alla hästarna. Jag hoppas på att kunna åka till ridhuset imorgon. Motivationen går ju lite upp och ner så här års..men sen onsdagens hoppträning är jag GALET laddad! =)
 
Ha en bra dag...ikväll blir det tjejfest...wohoooo
 
Kram fia
 

en av stjärnorna jag ska rida idag =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: