Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Lugn helg

Publicerat 2014-01-12 09:53:34 | i kategori Allmänt

Denna helgen har varit lugn på alla sätt man kan tänka. Jag tycker det är skönt när man slipper stressa och passa massa tider. 

Dagen idag då. Snön har kommit idag, jippie!!! Eller inte. Men men man får inte vara för negativ för vi har haft det väldigt smidigt hittills och det kan man inte klaga på. 
 
Jag har tyvärr inga snösulor och det ser ut som att det är blötsnö som singlar ner från skyn. WELL, jag får prova att rida hästarna på banan hemma idag. Jag tror inte att den har frusit på än. Har införskaffat salt också, så när den väl gör det saltar vi upp ett spår på banan. Nu fungerar lyset också vilket gör det hela lättare. Jag kommer förmodligen att lägga mycket tid resten av Januari att åka till ridhuset, hästarna har ju på grubd av vädret kunnat ridas ut mycket nu i vinter.
 
Ska passa på att mocka undan ordentligt i hagarna idag innan det fryser på. Sen blir det svårare att mocka....

Träffade på lite vänner på Charlies igår, vi bestämde att vi ska hoppa tillsammans lite i Januari. Det känns jätteroligt när man kan hjälpas åt och bygga och pusha varandra att kämpa mer och ge varandra input i hoppningen. Man har alltid något att lära varandra!
 
Ha en bra dag!!
 
Kram Fia
 
 
 
Kommer att rida Manne åt Ida när hon jobbar, bra för Ida och mer ridning för mig =)
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: