Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Hur kan det vara så bra?

Publicerat 2014-01-04 17:23:14 | i kategori Allmänt

Ridmässigt sett så är vädret för mig just nu TOPPEN!! Att kunna rida utan att brodda och kunna träna som vanligt är helt AMAZING!!! Idag har jag ( Ida ) och Emma ridit i skogen med Manne & Licala. Det har gått jättebra, inga bockar, sparkar eller skenmanövrar!! Hästarna har fått gå i kuperad terräng, vilket är ett skonasamt sätt för hästen att bygga muskler på samt att det är riktigt roligt att rida i skogen =) 
Nu känns tävlingarna närmre än aldrig förr i JANUARI!!! Men peppar, peppar, rätt som det är så kan snön vara här och då får vi jobba på lite annorlunda!  Jag tänkte starta Manne i Mars, om vädret/träningsmöjligheterna håller i sig!
Den 22:a skall jag träna för Jens Wickström, tanken är att jag skall åka iväg och hoppa ett par ggr innan det. Vi i stall Vip Win´s hoppade igår, det gick helt suveränt!!! För alla! Och det är så otroligt roligt och peppande att rida med sina käraste vänner <3 
Vi filmade lite, det såg faktiskt riktigt trevligt ut, det är bra att filma, för att ibland har iallafall jag så höga krav på mig själv och det såg helt ok ut, kändes inte riktigt perfekt :P
 
Ha det bra alla nu <3 All kärlek till er!!//Ida
Ps!!! Vi saknar INTE SNÖN!!! Ds
 
Postat av: Fumbling For Dreams

Hej! Håller på att få igång mitt företag som heter Fumbling For Dreams som säljer egengjorda drömfångare av naturmaterial. Skulle betyda väldigt mycket om du ville kolla in och slänga en kommentar om ev. förbättring av sida och produkter. Ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer, annars tackar jag på förhand! :)

2014-01-10 @ 20:14:22
URL: http://fumblingfordreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: