Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


fullspäckad morgondag...och kommande helg

Publicerat 2014-01-15 20:40:20 | i kategori Allmänt

Av erfarnehet så vet jag att jag egentligen inte ska skriva vad jag ska göra utan när jag gjort eftersom saker å ting ändras hela tiden. Det jag ändå kan skriva som jag ser fram emot är att jag ska rida Perra i ridhuset imorgon. Jag kommer inte göra annat än försöka få honom avslappnad. Vad jag ser fram emot lika mycket är att rida sparven. Han är verkligen alltid rolig att rida. Världens goaste häst enligt mig!
 
Till helgen ska jag som sagt rida ut och träna för Angelika. Det jag inte berättat däremot är att jag ska rida både Locantus och Manne också, så det lär bli mycket för mig kan jag säga.
 
Imorgon blir det en tidig start eftersom jag ska ner till gymmet innan jobbet, har kickstartat igång 2014 med att försöka ta hand om mig själv genom noggrann kost och träning. Denna hösten som varit har inte varit annat än kämpig rent fysiskt..men det ska jag ta igen nu. Träningen på gymmet gör mig starkare och piggare och jag tror att det gör bättre prestationer i ridningen,
 
Så tidig morgon och sen kväll kort sagt.
 
Ha en jättebra kväll. Kram Fia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: