Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Det kan inte bli annat än en sen kväll i ridhuset en dag som denna...

Publicerat 2014-01-27 11:42:18 | i kategori Allmänt

blåsten är stark idag och man blir frusen in till märgen av att vara ute. Kommer därför att åka med Sparven och eventuellt Licala till ridhuset idag. Jag kommer förhoppningsvis kunna åka till min farbrors ridhus li Lekeryd. Då kan jag ställa den hästen jag inte rider i box så de slipper stå i kärran.
 
Ha en bra dag!
 
Kram Fia
 
Tänkte ta bild på hur Licala ser ut idag, sedan ta en bild om ett någon månad för att se om det blir någon märkbar skillnad =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: