Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Dåligt samvete! Eller inte??!!

Publicerat 2014-01-12 18:25:59 | i kategori Allmänt

Här sitter jag (Ida) i soffan hemma, jag har inte ridit på tre dagar. Tanken var att jag skulle rida idag, men nu har snön kommit och jag har inte snösulor på Manne och en tur på honom ute i snön utan snösulor=självmord :P
Då kom tanken på att jag skulle kunna åka och rida honom i ridhuset, men idag orkade jag INTE!! Givetvis finns det ett litet samvete på axeln som talar om för mig att jag inte är seriös när jag låter honom vila en dag extra. Å andra sidan så är jag trots allt bara en väldigt seriös hobbyryttare som inte skall tävla förens slutet på April, så vad gör det egentligen om Manne får ta det lite easy!!! 
Imorgon skall jag, Emma och pappa äntligen åka med älskade Locantus till Veterinär Jonas Tornell!! Nu hoppas jag på att vi kommer få bukt på de bekymmer som Locantus har dragit på sig hela hösten!! Med handen på hjärtat är jag väldigt nervös över besöket imorgon. Har gråtit floder i oro över att det är något allvarligt! Men jag tror att det är ngt som går att lösa så att vi får många år tillsammans. Jag älskar ju faktiskt den hästen, jag vet att man kanske inte får favorisera någon, men Locantus är mitt hjärta <3 <3
 
 
Go kväll
 
puss Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: