Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Mycket har hänt på sistone

Publicerat 2014-08-06 23:38:34 | i kategori Allmänt

Nu sitter jag i soffan och slappar, idag har jag (Ida) haft mycket att göra. Jag och Fia har förberett inför helgens tävlingar i Tingsryd. En mycket trevlig tävlingsplats som vi åker till varje år. Detta året har vi fem hästar med oss. Jag skall tävla Manne & Locantus, Fia skall tävla Mighty & Sparven, Jonna har med sig sin häst Fanny. Tävlingarna håller på i tre dagar och förutom hoppning så blir det mycket mys med vänner och familj.
 
 
Sedan jag skrev sist här på bloggen har det hänt mycket roliga saker i stallet. Jag har tävlat Manne & Locantus i Björbäck. Locantus i Kinda, Manne i Halmstad och hoppat P&J med Licala i svarttorp. Jag måste säga att jag är mycket nöjd med utvecklingen av alla tre hästarna de senaste veckorna. Licala har jobbat på som en dröm, Locantus tar sig mer och mer och Manne har kommit igång ordentligt på marken. 
 
Här kommer lite bilder från våra olika påhitt =)
 
 
Uppdatering under helgens tävlingar kommer =))
 
Kram Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: