Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Jag är så stolt!

Publicerat 2013-09-07 19:12:39 | i kategori Allmänt

Idag har jag, Fia ridit DM med Izno. Jag har fått höra att man kanske inte ska ställa upp en andra gång när man vunnit redan. 
 
Jag åker iallafall dit. Tycker Gislaved är en bra tävlingsplats. Gillar också Bo Norells banor. 
 
I 120 rundan hade vi ett ner, Izno var fin och jämn, rivningen kom på en oxer där banan sluttatde lite nerför. Inget att säga om rivningen mer än att jag kanske kunde hållt lite mer innan oxern, avsprångspunkten var änså perfekt.
 
i 125 rörde inte Izno en bom, Han hoppade JÄTTEBRA! Red dåligt i en sväng vilket resulterade i att jag inte blev färdig till hindret och Izno smet förbi en gång. 
 
Med sammanlagda 11 fel (fick 3 tidsfel också) låg jag på 6 plats inför finalen imorgon. Valde att avstå den och göra annat (dop). 
 
Fick beröm idag!!!! Fick höra att fler borde vara som jag! Ödmjuk, trevlig..det vinner man på. Sen fick jag beröm för min ridning också! SÅ JAG KÄNNER MIG STOLT IDAG!!! 
 
Ett skitfel från min sida idag....det skitfelet skiter vi i att göra nästa gång!!!
 
Ha en bra dag! KRAMAR Fia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: