Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Uteritt dagen till ära

Publicerat 2013-10-30 06:43:38 | i kategori Allmänt

Hade nog gärna tagit en tur inne på torr mark idag. Har dock 3 hästar att rida i em så det kan hända att någon får trampa på inomhus. 

Är sugen på att hoppa lite. Har ju varit sjuk ett tag så hoppningen och mina rutiner kring hästarna har ju ruckats på en del. 

Funderar fortfarande lite på hur jag ska göra med vilan på hästarna i vinter, känner fortfarande för att köra på så länge det går smidigt. 

Om jag hoppar idag ska jag träna på bommar med 20 och 24 m avstånd. Någon linje med samma avstånd och bara tänka på rytm och lydnad. 

Ha en fin dag alla! 

Kram Fia 
Ps bilden är skillnaden på sparven på 3 veckor hos mig 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: