Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tävling i Tranås

Publicerat 2013-10-15 11:30:52 | i kategori Allmänt

Tävlingen i Tranås var mycket lyckad, Jonna L hade två fina felfria ritter med Oh la la och Jonna S och Licala fortsätter att utvecklas framåt, två stilfulla ritter med en klockren nolla.
Fia har hjälpt mig med Manne i veckan, det känns bra då hon känner honom bäst. Det har gett resultat, Manne hoppade strålande, så bra att han tryckte ur mig ur sadeln vid två språng WOOOW!!! Så skönt att ha med Fia på framhoppningen också <3 <3
Manne och jag var placerad 4:a i första klassen, det var en 105cm klass och för att vinna där måste man rida JÄTTE fort!!! Mitt mål är att rida stadiga fina rundor, då jag har ett mål att rida högre i framtiden på Manne, då kan man inte pressa i dessa klasser då jag anser att man får "chansa" och jag vill inte det mesd honom. Andra klassen var manne lite seg, men jag lyckades änså aktivera honom bra och han gjorde ytterligare en fin felfri ritt. Vi fick dock ingen placering då det var laghoppning och hamnade de utanför placering. Men jag kan inte säga annat än att jag var mycket nöjd =)
 

Kram Ida
Postat av: Lotta

Ni är verkligen ett härligt ekipage!! Roligt att det går bra för er. Kram Mamsen

Svar: Tack Mamma <3
stallvipwins.blogg.se

2013-10-16 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: