Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Mörkret närmar sig!

Publicerat 2013-10-25 12:52:44 | i kategori Allmänt

Visst är det något vi alla känner av?! Ändå har vi haft en otrolig tur! Ingen jätte kyla och möjligheterna att rid och träna ute är fortfarande stora! Vilket jag (Ida) glädjs över då vi inte har ett ridhus och måste därför åka med hästarna för att träna inomhus.Igår red jag tre hästar, först ut var Locantus, som skall skrittas 20 minuter om dagen i en vecka till sedan skall han på återbesök hos veterinären. han kändes fantastiskt fin, positiv och glad! Det är det bästa med den hästen, en vänlig och positiv individ! Det gillar jag =) . Efter jag var klar med honom så red jag Manne, jag red honom på banan! Manne är en fantastiskt fin häst, han är dock otroligt smart och det gör att han kan alla trix till att smita undan arbete. Igår var det mycket konstiga löv överallt och annat som han ville rädda sig ifrån!! Jag red honom i mycket övergångar igår för att jag ville att han skulle reagera på mig och mina hjälper, han vr riktigt fin på slutet!! =) =)
Avslutade med att skritta ut min fina Mighty <3 Min DRÖMHÄST!! han är helt underbar! Jag älskar verkligen den hästen!! Världens sötaste och snällaste <3 <3
Jag & Sandra förra vintern =)
Snart är den här vintern! 
tung, kall men så vacker
 
Kram Ida
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: