Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tävling på JFK

Publicerat 2013-11-09 20:13:20 | i kategori Allmänt

Imorgon är det tävling på jönköpingsfältrittklubb, jag (Ida) skall tävla Manne och Fia skall tävla Sparven i en klass. Det skall bli roligt att tävla imorgon och om Manne känns fin skall jag debutera homnom i 120 =) =)
 
Locantus har gått suuuper denna veckan, han är laddad till tusen och jag längtar jättemycket till nästa säsong, då skall vi komma i gång igen. För ni som inte vet har Locantus dragit på sig lite småskador i höst, så han har gått väldigt lugnt i 16 veckor nu. Nu lägger vi fokus på att bygga upp de muskler han tappat och träna upp konditionen =) =)
 
Önska mig lycka till =) Upptareing kommer imorgon efter tävlingen =)
 
Kram Ida
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: