Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Till min mamma

Publicerat 2013-05-24 15:46:53 | i kategori

Det finns en person som sällan nämnd här på bloggen men som gör otroligt mycket för alla oss i stallet/teamet. Hennes namn är Lotta Berglund, min och Idas mamma. Mamma stöttar på många sätt. Hon är med på tävling och styr med markservice av olika slag.

Min mamma hon släpper in alla oss i ditt hem VARJE dag. Alla är alltid välkomna och vi dricker kaffe inne varje dag. Går ofta färdig middag, har jag missat att tvätta ett par tävlingsbrallor fixar hon det på stött!!!

All kärlek till dig mamma! Vad hade vi gjort utan dig? <3 <3

Postat av: Lotta

Tack älskade Sofia för dessa underbara ord...det värmer i mitt hjärta..Det är så roligt att vara med på tävlingarna, lika roligt att träffa alla här i Hakarp.. Kram Mamma

2013-05-24 @ 20:03:23
URL: http://vipwins.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: