Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Längtar :)

Publicerat 2013-05-27 23:10:55 | i kategori

Åh vad jag längtar tills imorgon då markarbetsträning står på schemat!!!

Har hänt mycket sen jag( sandra) skrev här sist, mycket tävling med Binis och stora framgångar med Mighty :D :D

Binis fick en ordentlig uteritt tillsammans med Licala och locantus som sedan avslutades med lite trim på banan idag. Å Binis kändes riktigt FIN!!! De kändes som Fia brukar uttrycka sig, som att sitta på toppen av regnbågen :D efter tävlingen som var i Tranås förra veckan har Binis fått ett litet break från ridbanan, har endast fokuserat på uteritt och jag känner att det gett goda resultat!

Med Mighty går det bara bättre och bättre för varje gång! Vi har tagit vårt första skutt och även testat på att rida ut själva. Och 10 poängen går till Mighty som skött sig galant!!!! Åter igen TACK Ida för att jag får hjälpa dig med ditt stjärnskott <3 <3 <3

Ha de gött allesammans!
Kram Sandra

Postat av: Lotta

Vad fina ni är!!! Kram

2013-05-29 @ 00:12:03
URL: http://vipwins.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: