Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Inställning är ALLT!

Publicerat 2013-05-10 11:23:38 | i kategori Allmänt

Jag, Fia har under sista tiden haft lite problem med min inställning...jag tror att alla har det titt som tätt....Jag har känt att INGET är roligt.....Jag har bara känt mig trött och stressad.
 
Idag bestämde jag att NU är det dags med förändring!! NU!! Det är bara JAG som gör valen och hur jag väljer att tänka! Var inte ens nöjd med nollrunder och placeringar...jag har aningen för höga krav på mig själv.
 
DAGS ATT TA AV SIG OFFERKOFTAN OCH SKÄRPA TILL SIG HELT ENKELT!

Red Licala och Charmör på banträning igår. Båda två var JÄTTEDUKTIGA, Charmör hade inte varit på tävling sedan i oktober och för Licala var det 5 år sedan...fyra runder varav två felfria och två runder där de hade ett ner var! HERREGUD SÅ BRA! Sen tycker jag att banträningen var perfekt arrangerad!! Mer SÅDANT I SVERIGE!!
 
Hoppade Manne igår, hade en rätt bra träning....dock inte den bästa, men sen jag hoppade hemma sist var det en KLAR förbättring. Det är inte alltid lätt att ha två "vassa" hästar som jag har i Manne och Izno. Ibland önskar jag att jag hade två "tråkiga kameler som bara är"......
 
Hämtade Idas lilla häst igår med!! Eller snarare sagt Idas STJÄRNA!!! Jag tror aldrig någonsin att vi har ´haft en sån fin häst som honon, Perra!!! Vilken häst!!! En STJÄRNA!! Han har allt! The look, gången, psyket och hoppet...ALLT! Jag har fått den stora äran att rida honom!! Det ska bli så spännande!! Så har han ju TOP CLASS BREEDING på både mamma och pappans sida. En mamma som var efter Calido, som gått WC!! Och en pappa som är efter STAKAATO PILOT.....stammen talar för sig självt.....kan inget annat än att säga att jag är väääääldigt sugen på att få han klar till kvaliten i höst...vi får se vad som händer.
 
KOM IHÅG NU ALLA VÄNNER....ALLA HAR VI DOWN perioder.....det gäller bara att tänka om...det har jag gjort nu! Puss å kram Fia
 
Perra förra året...då tre år...
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: