Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Idag ska jag rida 3 hästar...

Publicerat 2013-05-27 12:26:39 | i kategori Allmänt

Det blir Izno, Perra och Manne. Manne och Izno ska först ridas ut för att sedan avslutas på banan. Perra vågar jag inte rida ut riktigt än, men i veckan lär det väl bli premiär i skogen.
 
Imorgon ska vi ha teamträning. Vi ska rida markarbete och det ska bli fantastiskt roligt. Jag kommer rida Izno.
 
På torsdag och till helgen blir det hoppning på schemat. Har tänkt att hoppa serier första dagen och fokusera mycket på min position över hindret. i helgen ska jag hoppa banan och i banan ska jag lägga in flera linjer. Ska också hoppa lite högre bana för att få in höjden i kroppen.
 
Licala ska eventuellt tävla i helgen och sedan efter det är det tävlingar varje helg i juni...förutom midsommar =)!
 
 
 
Är det någon som är sugen på att köpa en cwd sadel till ett bra pris? Kontakta mig i så fall! Hälsningar Fia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: