Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Hoppning på schemat

Publicerat 2013-05-16 10:20:24 | i kategori

Idag ska jag, Fia hoppa en häst. Jag har valt att hoppa izno. Först ska jag rida ut en sväng med Jonna.S.

Tänker träna på samspelet mellan mina inner och ytterhjälper. Tänkte sätta upp ett par linjer dels en rak men sedan en på båge. Jag tänker fokusera mycket på position i sadel, jämn vikt i båda stigbyglarna samt mitt vägval. Tänker hoppa på vanligt tredelat bett också:)!

Manne ska ridas ut en sväng och Perra ska ridas en stund på banan. Imorgon är det Mannes tur att hoppa, då tillsammans med Ida och Sandra! På lördag kanske Jonna.L kommer och rider!!! Hoppas!! Älskar verkligen vårt gäng i stallet <3!

Ha en fin dag!!

Kram Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: