Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Hästdag!!

Publicerat 2013-07-03 16:32:00 | i kategori Allmänt

Idag har jag (Ida) ridit ut Binis ihop med Jonna S med Fanny. Sedan har jag ridit ut med Locantus & Licala. Licala har jag konditions tränat på fälten och Locantus red jag med i skogen. Alla tre skötte sig utmärkt! En gulstjärna till Locantus & Licala som är världens tryggaste❤❤ vi mötte stora traktorer med gödselspridare på grannens lilla väg, båda stod blixt stilla lugnt & fint när de passerade väldigt nära 😃😃

Imorgon skall jag rida för Angelica! Längtar massor!!

Kraam Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: