Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


ohla!

Publicerat 2013-02-21 08:05:25 | i kategori Allmänt

Nu ska jag berätta för er vad som händer i mitt liv!
Jag har börjat rida en häst som står i forserum. ohla kallas hon! Ett sto som är 8 år.
Hon har vilat ett tag precis som mej ;)
Så nu håller vi på att jobba igång oss! Jag tycker om henne mycket! Hon är busig!
Hon står i ett stall som har skrittavstånd till ridhus det tycker jag är guld värt!
Jag gillar inte att köra transport i detta vinterväder som vi har nu speciellt inte eftersom jag blir själv i sådana lägen ifall något skulle hända. 
I tisdags i ridhuset hade vi satt upp en liten serie på sockerbitar, det va så kul att få hoppa dessa små hinder!! Längtar tills hon är mer igång! =)
Nu är det dax att åka till stallet för som vanligt har jag en fullspäckad dag framför mej!!!!
ciao Jonna L
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: