Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Leker lite =)

Publicerat 2013-12-27 20:45:40 | i kategori Allmänt

 

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? -Tänkte på Siri, Judit eller Edith. Fick två bonusdöttrar som heter Siri och Judit så Edith skulle det väl bli då =)

2. Bästa stunden i ett idrottsligt sammanhang?-När jag vann smålandsmästerskapet med Iznogood

3. Vilken var den senaste filmen du såg?-games of trones, men det är väl egentligen en serie 

4. Har du bra självförtroende?-Ja det tycker jag absolut att jag har

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?-Rida i ett fancy ridhus någonstans med mina hästar 

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista?-skicka in ansökan om lärarleg,betala räkningar och skicka iväg ett par ridbyxor jag sålt.

7. Beskriv ditt drömutseende-Är nöjd, skulle kanske velat ha lite längre ben, det är så snyggt när man är ryttare tycker jag, långa och slanka ben.

8. Skriv namnet på någon du ser upp till -Ben maher

9. Någon du har kysst-Gunnar

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?-Ja en tröja med möss på, den lånar Judit ibland

11. Den du senast sov över hos?- Oj, det kommer jag inte ihåg, men borta var det sist med Ida på hotell.

12. Vem skrev du senast med på Facebook?- Angelika Flyckt

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? -Ja jätte =)

14. Vad väljer du, godis eller chips? -Helst naturgodis 

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? -När jag gick på gymnasiet, tyckte jag var tuff. Smygrökte utanför ladugården(gick på naturbtuksgymnasium) och min farbror körde förbi med sin brödbil och såg oss. Hökkl

16. Någon mat du inte gillar? -Ost

17. Favoritställe att vara på?-Thailand, stallet

18. Din absolut sämsta egenskap? -För snäll

19. Din bästa egenskap? -Har ett extremt tålamod och är väldigt envis

20. En låt du är beroende av? Hallelujah

21. Vad stod det i ditt senaste sms? -I love you Ida

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? -Gunnar såklart

23. Kan man vara vän med sitt ex?-nej

24. Har du kysst en kompis? -ja

25. Hur ofta dricker du alkohol? -svårt att säga, lite då och då

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? -jag tar helt avstånd från droger och tycker synd om dem som drogar

27. Vad hatar du? -orättvisor

28. Hade du kunnat ha distansförhållande?-nej jag är en väldigt fysisk person

29. Vad handlade din senaste dröm om? att klockan ringde och att jag ville znooza, sa till syster att vi skulle ställa om klockan, då hade den inte ens ringt

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? 63 kilo, min vintervikt...sådär nöjd :S 

31. Hur lång är du? 167 ca

32. Vilken är den bästa svenska filmen? Åhhh...vad hette den nu igen....handlade iaf om en kille som hamnade i rullstol

33. De bästa svenska skådespelarna? -pass på den eller? Fast Joel Kinnaman e ju snygg

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight?-ingen av dem 

35. Ditt humör för tillfället? -motiverad och glad

36. En vacker person?-Gunnar helt klart

37.Har du instagram? -ja

38. Vem kramade du senast?-Judit

39. Vem träffade du senast?-Judit 

40. När slog du dig senast?-nyss, i grytan som står på bordet

41. Någon du vill träffa?-Min farfar jag saknar honom grymt mycket

42. När grät du senast? Varför?- I fredags när svenska hjältar galan var på tv, blev rörd över vilka fina människor det finns

43. Sminkar du dig varje dag?-nej

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? -mamma till utseende och pappa till sättet

45. Är du helsvensk? -vad menas med helsvensk? min pappa har ryskt långt bak i släkten och mamma vallon

47. En artist du inte gillar? - Kent

48. En artist du gillar?-Bono  

49. Vad är det bästa som hänt dig? -att jag träffade Gunnar och att jag har kvar min pappa i livet

50. Vad vill du bli när du blir äldre? -Livsnjutare

 

Min profilbild på fejjan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: