Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Er vill jag tacka!!

Publicerat 2013-12-17 21:09:00 | i kategori Allmänt

Nu börjar 2013 närma sig sitt slut. Under slutet på säsongen då hästarna har fått varva ner har jag haft mycket tid för eftertanke, reflektion.....
 
Året har haft sina ups and downs kan man säga, antar att det är så för alla! Jag tycker dock att jag lyckats med mycket med mina hästar och även med andra saker. Jag har lyckats ändra min sits till det bättre, kommit till ridning på ett bättre sätt, hoppat stora hinder och känt mig trygg med det, har kommit till ro med mig själv och lyckats hitta min stil mer i ridningen! Jag har bytt hästar, i början av året hade jag Manne och Izno, nu har jag Sparven och Perra!!
 
Under resans gång detta år har jag en rad personer som jag skulle vilja tacka!
 
Angelika Flyckt, tack för alla givande ridpass. Du är pedagogisk, kunnig och otroligt motiverande att rida för, du har tagit min ridning till en annan nivå!
 
Jens Wickström, tack för alla givande hoppträningar. Du har fått mig trygg i mig själv mot hinder, dina träningar är alltid roliga och utvecklande oavsett om man rider ung eller gammal häst, tack för all support och alla råd du givit angående träning och tävling!
 
Anders Lundgren, tack för alla motiverande samtal och all rådgivning om träning och hälsa samt påminnelser om att jag ska ta hand om min stressade hästmänniskokropp som man så lätt glömmer! Bätrre pt finns inte!!
 
Min familj, tack mamma för att jag får vara i ditt hem varje dag, sno kaffe och ägg, att du paniktvättar mina tävlingskläder och ställer upp på alla sätt du gör! Tack pappa för att du alltid ställer upp och delar din värdefulla kunskap om hästar till ALLA i stallet och många fler!! Tack Ida för att du är min tvilling och tvillingsjäl! tack alla andra i stall vip wins som alltid kommer med ert stöd och er uppmuntran. Tack Gunnar för att du har tålamod med mitt tidsakrävande intresse, du klagar aldrig och finns alltid för mig!
Tack mattleasing för ert support och proffsiga täckestvätt.
Tack bluerange för sponsring!
Tack Nettan på Charlies för bästa och trevligaste bemötande både i ditt fina ridhus och i din affär!
 
Slutligen tack alla ni hästfolk som jag träffar för alla trevliga stunder och härliga bemötande!!
 
Ingen glömd hoppas jag!! 
 
ha en underbar kväll! Kram fia
 
Postat av: Mamsen

Tack själv, underbara Sofia!Du finns ju också alltid tillhands när man behöver dig.. Du är så klok och ger alltid så goda råd. Älskar dig!!
Kram mamma

2013-12-18 @ 00:47:13
URL: http://vipwins.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: