Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Att hålla fokus går inge bra.....

Publicerat 2013-12-20 12:07:58 | i kategori Allmänt

Här snackar jag fokus på klappar och annat myspys inför julen...Satt och tittade på jul med Ernst igår, han är verkligen mysig den där mannen. Han kan ALLT och lite till....förmodligen var kvinnas dröm (i den övre medelåldern obs...). Han var så händig och pysslig minsann, han målade till och med sitt egna julklappspapper (OMFG)!! 
 
Jag har försökt att klä granen fint, började med att jag tog sönder två kulor och lyckades riva bort den där pluppen man hänger upp kulorna i, blev skitarg och svor på den pilliga skiten...men efter en stund gick det över =)!
 
Jag måste säga att jag älskar att ha fint runtomkring mig, men pyssel i all ära...jag får DAMP, jag orkar inte koncentrera mig länge, tröttnar och vill egentligen hellre göra annat...som tex rida! Idag skulle jag börja slå in klapparna, började titta på youtube klipp med malin baryard och peder fredricssonm istället......så helt plötsligt är man som kalle...i kalle och hobbe...drömmer sig bort någon helt annanstans.....inte som någon superhjälte direkt, men som en stjärna, i ett fint ridhus som står där utanför stallet......
 
JÄJÄ Fia, drömmar det ska man ha....men det är lika bra att komma tillbaka till verkligenheten, sätta på lite agrressiv musik få klappskiten färdig innan familjen kommer hem, åka till stallet och nöja mig med lite rykt......för jag är förkyld, hästarna ska vila tills efter jul.....
 
galet sugen på att rida, galet sugen på att tävla....galet sugen på att landa bort i drömmarna på en vacker anlläggning...som en världsstjärna!!! Tur att det är tillåtet att drömma och tur att julen är rätt mysig trots allt!
 
Puss på er!! <3
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: