Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Filmsnutt från träningen

Publicerat 2013-08-12 22:11:00 | i kategori Allmänt

Slänger in en liten film snutt från träningen hos Jens förra veckan. Vi fokuserade på att Izno skulle backa av lite bättre själv på hindren och få rundare språng. Det visade ju sig att hjälpa bra. 120 klassen i tingsryd var den bästa för året! 
 
 
Idag hade vi visst kväll på jobbet =)! Snurrmaja som jag är hade jag inte koll på det. Men som tur är fick jag hjälp av min lilla familj att fixa markservice. Jag red ut båda unghästarna och sambon min ledde Izno i 30 min, barnen mockade och fixade =). Snäll familj man har! Tacksam faktiskt =)
 
 
Imorgon blir det bomövningar med unghästarna, på onsdag hoppa, torsdag kanske åka iväg....sen blir det tävling till helgen., 
 
Ha det toppen! Kram Fia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: