Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Teamträning idag uppe på jönlöpings fältrittklubb

Publicerat 2013-04-07 17:49:24 | i kategori Allmänt

Tjejerna som hoppade idag var jag(Fia), sandra och Ida. Vi hoppade hästarna Izno, Charmör, Manne, Licala, Locantus och Binis.
 
Träningen gick väldigt bra för oss alla. För min egen räkning måste jag säga att Manne imponerade grymt på mig idag! Han hoppade runda och fina språng...använde ryggen riktigt bra! TROTS att han väldigt pigg och glad!
 
jag känner att de där 10-15 minutrarna på banan varje dag efter våra uteritter har gett otroligt mycket! När man tänker ren tidsmässigt så är det inte mycket ridning jag lagt ner på banan. MEN, NOGA SAMT KONSEKVENT arbete=)!!!
 
Izno hoppade bra som vanligt! Charmör var lite spänd men ändå väldigt fin!!! De andra får skriva mer om sina!! BILDER KOMMER också!! Emma fotade jättefina kort!!
 
KRAMAR Fia
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: