Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tävling

Publicerat 2013-04-20 20:47:24 | i kategori Allmänt

Idag har jag (Jonna) varit i Aneby och gjort min årsdebut! 
Fantasia kändes super fin och avspänd.
vi nollade i 90 cm och dubbelnollade i 1 meter. jag hade bestämt innan att ja skulle ta de lugnt i omhoppningen och satsa på en dubbelnolla. Men Fantasia kändes så fin och säker så några svängar gjorde jag iaf lite snävare. Det räckte dock inte till någon placering utan vi kom precis utanför. 
Jag är så himla nöjd med både min och Fantasias prestation idag! Säsongen kunde helt enkelt inte startat bättre! :) 
 
Filmer på ritterna kommer senare! 
Kram Jonna
Postat av: Lotta

Ett stort Grattis!! Kram

2013-04-21 @ 04:50:31
URL: http://vipwins.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: