Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Skrev ett inlägg om hästköp då jag....

Publicerat 2014-01-17 19:25:08 | i kategori Allmänt

citerade proffsryttaren Elin Jansson. Du får vad du betalar för!!
 
Ibland finns faktiskt undantag, min vän och hennes familj har fött upp massvis med fina hopphästar som gått 150, elitpremierade ston i många led! Nu har hon för många hästar eftersom hon har fått tillskott i familjen. Här finns chans att göra klipp på RIKTIGT fina, som sagt svenskuppfödda unghästar. BILLIGT!
 
Har betsämt mig för att hjälpa henne och slänga ut lite trådar här då vi har en hel del unika besökare. Och om inte just DU är intresserad av detta kan du väl kolla runt lite...för detta är som sagt ett tillfälle. 
 
Kram Fia
 
vacker som en dag, hoppar fantastiskt, snäll och fin att rida =)
 
Detta är bara en av hennes fina hästar!!
Postat av: Johanna Sandström

Jag har en av familjen Larsson så fina hästar :) passa på!!

2014-01-17 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: