Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Kvalitetstid med Ida <3

Publicerat 2014-01-15 16:44:00 | i kategori Allmänt

Sitter med Ida när hon fixar med naglarna. Druckit kaffe och tjötat lite...vi har allmänt trevligt. 
 
Hästarna då? Jag har i ärlighetens namn inte haft någon lust att vara i stallet idag. Egentligen inte lust med att göra någonting alls. Var uppe och la ett stenhjärta och tände ett ljus vid min fina lilla Zeths grav, grät massor....det finns ingen hejd på tårarna och sorgen som jag känner just nu! Har varit uppe och gosat lite med Billy idag...och hur konstigt det än låter så lättar mitt hjärtas sorg litegrann för stunden när jag har den lilla valpen i famnen.
 
Imorgon ska vi sätta fart med hästarna igen, vi ska salta upp ett spår på banan så att man kan leda och motionsrida hästarna där. Perra har vilat ett tag igen nu så han kommer jag att åka till ridhuset med de första gångerna. Sparven ska dock få gå på spåret och till helgen ska vi rida ut. På söndag ska jag äntligen träna för Angelica och nästa vecka blir det hopptränings premiär =)!! 
 
Ha en toppenkväll alla! Kram Fia
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: