Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Mixande och matchande med ständig köpmani

Publicerat 2015-03-07 10:26:58 | i kategori Allmänt

 
Jag vet inte hur många par snygga ridbyxor jag köpt mig nu under hösten. Jag har köpt marinblå kingsland med fickor bak, bruna KL med fickor bak, sen har det blivit jeansfärgade Gersemei (även dem med fickor bak)...jag tycker att det är de byxor med "jeansfickor" bak som passar mig bäst. Jo just de, ett par kornblå KL har det blivit också, modell lite större. Brukar normalt sett ha xs/s i KL, dessa är M.
 
Men som ni vet så är jag inte de smalaste ladyn just nu och lär väl inte va på ett tag heller....och vem vill ha ridbyxor som sitter som ett korvskinn där sidfläsket väller över?
 
Jag har en hel del snygga tröjor också...å skjortor....å piké....å skärp.....å stövlar.... Ja herregud, jag hade någon form av tidig RID abstinens innan jag ens slutat rida och kompenserade upp det med snygga grejer att "ha i vår när jag kan rida".
 
Så nu sitter jag här, har inte ridit på 4 månader, har haft uppehåll på 3 veckor som mest innan. Väntar på ett sketasnyggt equiline schabrak som Perra ska ha. Väntar också på ett 12 radigt Swarowski pannband som Perra också ska ha. Läste på en blogg att Swarowski inte är så "killit" men jag tycker gott en valack kan ha det så länge det inte är rosa ;).
 
Jag hoppas verkligen att jag kan börja rida snart, nu när man får mammapenning så kan man ju inte kompensations shoppa längre heller!!
 
Ha en bra dag (ps var på Charlies igår igen, det finns så mycket snyggt att man dör skönhetsdöden lite....farlig affär det där att vistas i)
 
Kram Fia
 
 
Här ovan ses Sandra, min fantastiska vän, svägerska och för närvarande beridare
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: