Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Pour lámour

Publicerat 2015-07-14 10:42:55 | i kategori Allmänt

Aka Perra, även han är 6 år nu. Jag hade turen att Sandra höll igång honom åt mig en del när jag inte kunde rida. Tur det, för trots att han varit igång har startsträckan med honom varit längre. Perra är en mycket känslig häst så allt tar längre tid med honom, 
 
Han har varit ute på en pay n jump och en lokal tävling. Han har nollat 3 av 4 starter, En bra start absolut, han har varit avspänd och fin. Men jag vet att vägen fram till att han ska gå avspänt på tävlingar med tittiga hinder och rent generellt är krokig. Men vilken känsla han ger i sprången emellanåt. Helt otrolig häst.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: