Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Horse1

Publicerat 2015-02-22 11:57:29 | i kategori Allmänt

Jag, Fia har liksom många av mina hästvänner blivit prenumeranter på Horse1 kanalen. När man betalar 59kr (tror jag det är va?) i månaden för en kanal så har man rätt höga förväntningar.
 
Jag gillar verkligen tanken med en hästkanal. Vad jag har förstått så är det inte så lätt att finansiera en kanal då Horse1 verkar ligga efter med ekonomin. Har själv tyckt att det är lite väl tunt med nytt material, speciellt då i sportsammanhang. Sen å andra sidan är både Douglas Lindelöw och Stephanie Holmen som är profilryttare åt kanalen mina absoluta favoriter inom ridsporten just nu.
 
Satt precis och tittade på en clinic med Douglas som gjorde att jag blev ännu mer sugen på att rida mina fina unghästar hemma. Hoppas att Horse1 lyckas hålla i och klara sig ekonomiskt samt "fylla på förrådet" med mer matnyttigt. Kollade även George Morris clinicen på kanalen, basic men också väldigt bra.
 
Nu ska jag dricka kaffe, sen ska jag städa, packa färdigt min väska som jag kommer behöva SNART hoppas jag.
 
Ha en fin dag mina vänner!
 
Kram Fia
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: