Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Onsdag

Publicerat 2014-05-21 14:37:05 | i kategori Allmänt

Idag händer det massor i stallet. Jonna.s ska åka på pay n jump med mighty. Jag(Fia) ska rida Perra och sparven pÅ banan. Det ska bli kul att trimma igenom hÄstarna. Skulle ridit på banan igår men av olika anledningar så blev det uteritt istället!
 
Ska träna på bom övningarna som jag la fram igår. Antar att det kan bli riktigt bra jobb. Funderar på om jag ska måla en bom också. 
 
Sandra och Ida hittade världens klätterbackar förut när de var ute och red. Ska försökaklämma in klättring en dag i veckan. Men allt hänger på att jag ska ha någon att ridà ut med eftersom man tar släpet och åker iväg en bit.
 
Så grymt sugen på tävling nu (var ju ändå ett par dagar sen sist hii). Ska anmäla litefröer tävlingar idag tänkte ja! Ha det gott
 
Kram Fia 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: