Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Ny häst

Publicerat 2014-05-03 20:30:41 | i kategori Allmänt

Ja ny häst för mig iaf (Jonna S), jag har nu börjat rida Idas fina unghäst Mighty Som Sandra tidigare har ridit och tävlat.
Inget lätt beslut för henne då hon är väldigt förtjust i Mighty, vilket jag verkligen förstår han är en riktig pärla! 
 
I torsdags hoppade vi för första gången och de kändes riktigt bra för att vara just första gången.
Eftersom min häst Fantasia har haft lite problem med sin hov ett bra tag nu så har jag varit borta i från hoppningen och den "riktiga" ridningen sedan i höstas. 
Så mina förväntningar på hoppningen i torsdags var inte stora alls, ny häst plus att jag själv inte har hoppat på så länge..
men jag är jätte nöjd med både mig och Mighty!
 
Nu ser jag fram emot fler teamhoppningar och mer utveckling :) Jag kan bara säga att det känns som det kommer bli en riktigt bra sommar och höst! 
 
 
 
 
 
Kram Jonna
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: