Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Meetings

Publicerat 2014-05-25 10:52:00 | i kategori Allmänt


 
 
Nu känns det!! Äntligen är sommaren här och allt vad det innebär!! Det här året skall vi åka på minst tre meeting, halmstad två gånger och även tingsryd. Flerdagarstävlingarna är de roligaste på hela året, det är så mycket som skall fixas kring dem. Hästarna och allt de skall ha skall packas och sedan allt till oss i stallet. Har man dessutom tur så är det fint väder och då kan man passa på att sola sig lite medans man får titta på fina hästar. Det här året kommer jag kunna ha med mig två hästar, eftersom Locantus snart får börja hoppas =) Jag har sån tur som har två så stabila hästar på hoppbanan, båda två är hästar som sällan bangar och för det mesta ställer upp på mig och det känns otroligt bra! Skönt ha Locantus tillbaka på banan med, han busar inte lika mycket på framhoppningen som Manne gör ;)
 
Sedan har vi ju årets hästhändelse, FALSTERBO!!! Så roligt!! Detta året är vi ett gott tjejgäng som skall åka!! Är det dessutom fint väder, så kan det inte bli bättre!!!!
Jonna L i tingsryd <3
 
Jonna S på Fanny
 
Sandra & Binis
 
Locantus & jag i timgsryd
 
På börjes måste det självklart shopas när man är i tingsryd och tävlar =)
 
Fia när hon hade Manne =) i tingsryd förstås <3
 
Fia och hennes förra häst Izno.
 
Ha en fin dag alla!!
 
Kram Ida
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: