Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Markarbete och hoppning i dubbel bemärkelse

Publicerat 2014-05-10 09:12:36 | i kategori Allmänt

Har hoppat både Perra och Sparven denna veckan. Båda hästarna har skött sig super! Jag har hoppat en kort bana med en linje med 4 galoppsprång emellan, vattenmatta snett igenom och en oxer med ifyllnad (cavalettiblock) på andra långsidan. Båda hästarna gjorde fina språng och rytmiska rundor. 
 
Det roliga är att Perra tittar inte på något hemma nu och Sparven är riktigt modig och jämn.
 
Idag ska jag åka och rida Markarbete för Angelika. Det var längesedan nu och välbehövligt kan jag säga! I eftermiddag ska Sparven ridas ut sen ska jag fixa och ordna inför tävlingen imorgon.
 
Ha en fin dag!
 
Kram Kram
 
Fia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: