Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Pay and jump i Bratteborg!

Publicerat 2014-03-30 19:51:10 | i kategori Allmänt

Idag har jag varit med Sandra och fia på pay & jump i Bratteborg. Sandra red Mighty i två klasser och båda ritterna var väldigt balanserade och fina! Jag måste säga att jag var riktigt stolt över mina fina häst och över Sandra som rider så mjukt och balanserat! De var nolla i båda rundorna och Mighty fick till och med vara ledhäst till en ponny som inte ville hoppa :P ... Detta är första gången Mighty är ute i år och tredje gången totalt i sitt liv!! FINA HÄST!!
Fia red först Perra, måste säga att jag är sjukt imponerad av den hästen, han är en stjärna!! Han har det där extra, en på miljonen, för vad han hoppar!! Fia red precis lika bra som Sandra med två felfria rundor även där! Perra har dessutom fått så mycket lovord och beundrande kommentarer och blickar, det gör mig helt varm inombords <3
Sparven var även han väldigt fin, nolla i första och ett pet i andra rundan, han hade riktigt roligt idag, han var pigg och väldigt framåt och det är jättebra!! Han hoppade med självförtroende hela tiden och var väldigt fin på marken också! Som sagt, idag är jag extra stolt, både över våra fina hästar och mina fina stiliga stallkamrater!! 
Pigga och glada som sagt =) =)
 
Kram Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: